• آخر الأخبار

    الأربعاء، 22 يونيو 2022

    مآني بيحييه 80الف مصري في استاد القاهره⁦⁦.

     


    ماني عمل ريمونتادا علي الجمهور محصلتش من لاعب بيتشتم من الجمهور المصري علي القهاوي والبيوت الي لاعب بيحييه 80الف مصري في استاد القاهره⁦⁦.


    مانيه ده اسلك لاعب تشوفه في حياتك من بداية حضوره لمحرز ومحمد صلاح لما حصلوا علي افضل لاعب في افريقيا راح ليهم وحضر الحفل ورقص معاهم كمان، في حين لما فاز بيها محدش حضر ليه واعتذزوا الا اوبامينج⁦.


    مانيه كان نجم ليفربول الاول مع كويتنيو ولما خرج كوتينيو فجاه يلاقي مانيه أنه بقي مش مذكور لدي الجمهور بسبب محمد صلاح وكمان الجمهور بيغني لصلاح باسمه وكل ده كان بيدعم صلاح ومتأثرش⁦.


    ولما خسرنا في النهائي ساديو ساب الاحتفال وراح يواسي صلاح ولما راحوا ليفربول مانيه رفض أنه يكون في حفل تقديرا لمحمد صلاح⁦ في افريقيا والصعود كاس العالم.


    السنغال بلد فقيرة محصلتش علي بطوله في تاريخه الا في وجود مانيه ، وبيقوم بعمل مستشفيات ومدراس وبيعمل خير لأهله في السنغال كل فتره⁦.


    ساديو مانيه في أوروبا وهو عنده 17 سنه لحد ما بقي عنده 

    29سنه وفضل محافظ علي عادته وتقاليده والدين الإسلامي.


    مانيه انسان بسيط لدرجه انه بيمسح حمامات المسجد في الليفر وظهرت لي صوره وهو ماسك فون ميشلهوش لاعب بحجم نجم بيلعب في افضل نادي في العالم 🔴


    كان لي كلمه جميلة جداً⁦🏵️⁩⁦🏵️⁩⁦⁦🎙️⁩


    لقد نجوت من الحروب، ولعبت كرة القدم حافي القدمين، ولم أتعلم وأشياء أخرى كثيرة،

    لكن اليوم بفضل ما أكسبه من كرة القدم، يمكنني مساعدة شعبي.⁦⁦🎗️⁩🔴


    لست بحاجة إلى التباهي بالسيارات الفاخرة والمنازل الفاخرة والسفر بالطائرة الخاصة. أفضل أن يتلقى شعبي القليل مما أعطته لي الحياة.⁦🎗️⁩🔴


    هو يستحق يكون من أفضل لاعيبة ال جأت في تاريخ افريقيا لاعب مسجل فوق ال 250هدف مسيرته يستحق يكون اسطوره افريقيه بكل تأكيد⁦🎗️⁩ 🔴


    بنتمني تشرف افريقيا كمان وكمان مع بايرن ميونيخ .

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 التعليقات:

    إرسال تعليق

    مرحب بكم في مجلة الزعيم الإخبارية

    Item Reviewed: مآني بيحييه 80الف مصري في استاد القاهره⁦⁦. Rating: 5 Reviewed By: الصادق الشايب الجيلي
    Scroll to Top